نوشته شده توسط : naser-raheleh

با توام با تو خدا

یک کمی معجزه کن چند تا دوست برایم بفرست

پاکتی از کلمه

جعبه ای از لبخند

نامه ای هم بفرست

کوچه های دل من باز خلوت شده است

قبل از اینکه برسم دوستی را بردند

یک نفر گفت به من : باز دیر آمده ای    دوست قسمت شده است

با توام با تو خدا

یک دل قلابی ، یک دل خیلی بد ، چقدر می ارزد ؟

من که هر جا رفتم جار زدم :

شده این قلب حراج

بدوید

یک دل مجانی قیمتش یک لبخند به همین ارزانی

با تو ام با تو خدا

پس بیا این دل من مال خودت

من که دیگر رفتم

اما .....

اما ببر این دل را دنبال خودت





:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 11 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
yaser در تاریخ : 1389/7/14/3 - - گفته است :
khili khob bod mer30


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: